پرپوزال بررسی تاثیر رنگ و جلوه های ویژه ی فیلم های آموزشی بر میزان یادگیری درس علوم دانش اموزان پایه
|
Webمقدمه: از نظر پياژه كودكان و هم نوجوانان به فيلم هايي كه با تصوير زندگي عادي و روزمره شان تفاوت داشته باشند و برايشان بديع و غريب جلوه كند، توجه بيش تري نشان مي دهند. هدف اين پژوهش بررسي تاثير جلوه هاي ويژه ي فيلم هاي … |
|
Webهدف این پژوهش بررسی تاثیر جلوه های ویژه فیلم های آموزشی بر میزان یادگیری می باشد. |
|
Webهدف این پژوهش بررسی تاثیر رنگ بر میزان یادگیری در فیلم های آموزشی می باشد.مواد و روش ها: در این پژوهش از میان 1777 دانش آموز پایه چهارم مدارس دولتی شاهرود به روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی 8 کلاس (241 دانش آموز) و از فصول کتاب علوم … |
|
WebIntroduction: According to Piaget, children and adolescents pay more attention to films presenting novel and eccentric pictures, different from those of their normal daily life. … |
|
WebIntroduction: Educational materials which are based on psychological effects should develop the power of imagination, reinforce the senses and be motivating, in terms of both the … |
|
Webدر این پژوهش از میان 1777 دانش آموز پایه چهارم مدارس دولتی شاهرود به روش نمونه گیری خوشه … |
|
Webبنیامین جعفری فوتمی، و فاطمه ابراهیم زاده، “بررسی میزان تاثیرگذاری رنگ ها در فضای آموزشی و ارتقا یادگیری دانش آموزان،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش در مهندسی، علوم و تکنولوژی. 1395، [Online]. |
|
Webفهرست و آنالیز آمار مقالات مرتبط با کلید واژه فیلمهای_اموزشی … تاثیر فیلمهای آموزشی بر تغییر نگرش دانشآموزان دختر مقطع دبیرستان دماوند نسبت به سوء مصرف مواد مخدر … |
|
Webهدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر رنگها بر روی یادگیری کودکان مقطع اول دبستان شهرستان شهرکرد است که فرضیه های عنوان شده عبارتند از تاثیر رنگها بر یادگیری در دختران و پسران دارای تفاوت است و همین طور رنگ زمینه در یادگیری تاثیر دارد که … |
|
Webمقاله کنفرانس: تاثیر رنگ فضاهای آموزشی در فرآیند یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی – جویشگر علمی فارسی (علم نت) سالهاست که مدارس در کشور بر اساس اصول و ضوابط تعیین شده و سنتی در حال ساخت هستند. در طراحى بسیارى از انواعفضاهاى آموزشى، … |
|
Webهدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان دختر سال سوم راهنمایی شهرستان ملایر بوده است. روش تحقیق در این مطالعه نیمه تجربی و طرح مورد استفاده پیشآزمون، پسآزمون با گروه گواه بوده است. |
|
Webبهره گیری از محتوای فیلمهای آموزشی به دفعات زیاد و امکان کنترل کردن فرایند آموزشی ( تنظیم به جلو، عقب، توقف، مکث، افزایش سرعت ویدیو و ….) امکان یادگیری بدون محدودیت مکانی و زمانی فیلم های آموزشی مانع از حوصله سر بر شدن فرایند تدریس و … |
|
Webبه نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، ژولیت ژو از دانشگاه بریتیش کلمبیا به عنوان محقق ارشد پروژه تحقیقاتی تأثیر رنگ ها بر رفتار انسان، می گوید: افراد از تأثیر رنگ ها بر روی ذهنشان آگاه نیستند. در واقع تأثیر رنگ ها بر رفتار انسان به صورت ناخودآگاه … |
برچسبها:تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان دختر ..., تاثیر فیلم آموزشی در یادگیری دانشآموزان چقدر است؟